Verzendbeleid

Meest recente datum van wijziging: Januari 2025 Het verzendbeleid geeft u alle informatie over hoe Webb., gevestigd in Den Haag, Nederland de producten verzend die u heeft gekocht op www.jrsr.nl (‘Website’). Doorlooptijden voor zendingen Alle bestellingen worden binnen 1 tot 2 werkdagen verwerkt. Bestellingen worden niet verzonden en/of geleverd op bepaalde officiële feestdagen. Verzendkosten en levertijden Webb. biedt kosteloze standaardverzending binnen Nederland en België voor bestellingen met een minimum aankoopbedrag van € 29,95. Voor bestellingen met een aankoopbedrag van minder dan € 29,95 en/of bestellingen die buiten de E.U. moeten worden verzonden, geldt geen kosteloze standaardverzending. Raadpleeg voor een gedetailleerd overzicht van de verzendkosten en levertijden per land de onderstaande tabel: Regio Levertijd & vervoerder Kosten Nederland 1-2 werkdagen PostNL € 4,95 Gratis voor bestellingen boven € 29,95 België 1-3 werkdagen PostNL € 4,95 Gratis voor bestellingen boven € 50,- Duitsland 1-3 werkdagen PostNL € 7,95 Gratis voor bestellingen boven € 100,- Spanje 1-5 werkdagen PostNL € 9,95 Gratis voor bestellingen boven € 200,- Frankrijk 1-4 werkdagen PostNL € 9,95 Gratis voor bestellingen boven € 200,- Overige EU-landen 2-4 werkdagen PostNL € 9,95 Gratis voor bestellingen boven € 200,- Verenigd Koninkrijk 3-5 werkdagen 45trPostNL € 35 Gratis voor bestellingen boven € 350,- Belastingvrije bestellingen van buiten de Europese Unie Als u een bestelling plaatst vanuit een niet-EU-land worden invoerrechten en -heffingen in rekening gebracht. De invoerrechten en -heffingen, die per niet-EU-land kunnen variëren, worden door de koeriersdienst in rekening gebracht. We sturen leveringen naar bijna elk land in de wereld, met enkele specifieke uitzonderingen ingeval bijzondere omstandigheden van toepassing zijn. Indien het land van uw zending niet in de lijst staat, neem dan contact met ons op en we zullen u persoonlijk informeren over de verzendkosten naar dat adres. Webb. zal zich in redelijkheid inspannen om de bestelling binnen de verwachte levertijden te leveren op het afleveradres. Als we te maken hebben met veel bestellingen of met andere onvoorziene omstandigheden, kunnen zendingen worden vertraagd. Houd rekening met extra dagen vervoer voor levering. Indien er een voorziene vertraging is in de verzending van uw bestelling, zullen we per e-mail of telefonisch contact met u opnemen. Indien een verzending vertraging oploopt of niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, zullen we u hiervan zo snel als in redelijkheid mogelijk is nadat de bestelling is geplaatst op de hoogte stellen. In dat geval kan u de overeenkomst kosteloos ontbinden. Indien u niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het product proberen af te leveren bij de buren of de volgende dag nogmaals aanbieden. Lukt dit niet zal het pakket af te halen zijn bij een afhaalpunt. Hiervan krijgt u dan een melding in uw brievenbus. Wij sturen geen leveringen naar postbussen of adressen van postkantoren van leger of vloot (APO- of FPO-adressen). Verzendingsbevestigingen en track&trace Zodra uw bestelling is verzonden, sturen we u een e-mail met verzendingsbevestiging en een traceernummer. Douanerechten en invoerrechten Webb. is niet verantwoordelijk voor eventuele douanerechten en/of invoerheffingen op uw zending. Alle gedurende of na het vervoer van uw bestelling opgelegde vergoedingen zijn uw verantwoordelijkheid (zoals heffingen, belastingen, etc.). Schade, onvoldoende zendingen, verliezen of onjuist geleverde producten. We verzoeken u om onze klantenservice zo spoedig mogelijk (het liefst binnen 24 uur vanaf het moment waarop u de bestelling heeft ontvangen) per e-mail, telefoon of via de contactpagina van de Website informeren indien u: uw bestelling in beschadigde of onvolledige toestand ontvangt; producten ontvangt die u niet hebt besteld; of uw bestelling niet hebt ontvangen. In deze gevallen zullen we besluiten hoe we de situatie oplossen. U moet ons altijd op de hoogte stellen van de bovenstaande situatie(s) en onze instructies afwachten. Wij zullen de kosten dragen voor een eventuele vervangende levering en zullen er vervolgens voor zorgen dat de juiste producten worden verstuurd, vooropgesteld dat u volledig hebt voldaan aan onze retourzendingsinstructies. Als u een of meerdere producten voor eigen rekening terugstuurt, zonder eerst contact met ons op te nemen en onze instructies af te wachten, kunt u de door u gemaakte verzendkosten niet van Webb. terugvorderen (en kan u Webb. niet aansprakelijk stellen voor de retourzending die plaatsvond zonder onze voorafgaande instructies). Om ervoor te zorgen dat u tevreden bent, bieden we zo snel mogelijk een geschikte oplossing. Indien de bestelling is kwijtgeraakt tijdens vervoer of als u beweert dat u de bestelling niet heeft ontvangen (ook al blijkt ontvangst uit de traceergegevens), zullen we een onderzoeksprocedure instellen bij de desbetreffende vervoerder. Doorgaans wachten we eerst de resultaten van de onderzoeksprocedure af en sturen we u een nieuw product toe of betalen we u de aankoopprijs terug indien wordt bevestigd dat de zending door de vervoerder is kwijtgeraakt. U gaat ermee akkoord uw volledige medewerking te verlenen aan onze vervoerder tijdens de uitvoering van het onderzoek. Het risico van schade en/of verlies aan/van de zending berust bij Webb. tot het moment van levering van de bestelling op het afleveradres, tenzij anders is overeengekomen. Indien er problemen zijn met de zending van een bestelling wegens een fout in het afleveradres die door de afnemer is gemaakt, kan Webb. niet aansprakelijk worden gesteld voor het (gedeeltelijke) verlies van de zending. Neem contact met ons op. Als u vragen heeft over de verzending van uw bestelling, neem dan contact met ons op via de onderstaande gegevens. U kunt ons te allen tijde een e-mail sturen en kunt ons telefonisch bereiken van dinsdag t/m zaterdag tussen 10.00 en 18.00 uur. Webb. Plaats 9 2513AD Den Haag +31 (0) 70 369 53 25 contact@houseofwebb.com

Ruilen & retouren

Contacteer de klantenservice Heeft u hulp nodig met uw retour? Stuur ons een e-mail: contact@juniorsr.com. We proberen binnen 24 uur contact met u op te nemen (alleen op werkdagen). Of bel: +31 (0) 70 369 53 25. Consumenten hebben het recht op herroeping bij levering van diensten resp. verkoop op afstand. Wij, Jr&Sr The Hague, merken dat er soms wat verwarring is over de rechten die u als consument heeft. Hier leggen wij het uitgebreider voor u uit. Retour Proces Bij uw bestelling hebben we een retourformulier bijgevoegd. Als u items heeft die u wilt retourneren/omruilen, vult u het formulier volledig in en voegt u het toe aan de items die u naar ons terugstuurt, zodat we uw retour kunnen verwerken. We kunnen geen retouren verwerken zonder het volledig ingevulde retourformulier. Geeft u er de voorkeur aan om de artikelen in onze winkel te retourneren? Onze winkelmedewerkers helpen u graag bij uw retour of omruiling. Voor retourneren of ruilen in een van onze winkels, breng uw kassabon en het ingevulde retourformulier mee. Herroepingsrecht bij levering van producten Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger. Nadat de consument de herroeping heeft gemeld heeft hij/zij 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Nu In normale mensentaal… Tijdens de 14 dagen bedenktijd heeft u als consument het recht om het artikel te beoordelen en te proberen zoals u dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. U mag het dus uitpakken en een keer passen. Zolang u als klant echter nog niet besloten heeft het product te houden, mag u het product weliswaar passen, echter NIET gebruiken. Voorbeelden Een kledingstuk mag men passen, maar niet gaan dragen. Een paar schoenen mag men passen, maar men mag er geen wandeltochten mee houden.